سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جای تعجب است که طرف آمریکایی به جای عمل و رفع موانع در این زمینه (آزادی زندانیان ایرانی)، صرفاً به اجرای نمایش‌های تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی ایران می‌پردازد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از آنکه جوبایدن دستور اجرایی منع سرمایه گذاری در چین را امضا کرد، سرمایه گذاران فناوری در این کشور نگران اقدامات انتقام جویانه کشور مقابل  هستند.
سفیر روسیه در واشنگتن می‌گوید آمریکا به جای تلاش برای برقرای صلح در منطقه قفقاز به دنبال تشدید تنش‌ها در این منطقه ا ست.
پلیس آمریکا می‌گوید تیراندازی در ساختمان کنگره این کشور گزارش شده است.
وبگاه وزارت دفاع آمریکا در خبر بیانیه سنتکام، به جای نام درست و تاریخی و بین المللی خلیج فارس از عبارت مجعول و ساختگی خلیج ع ر ب‌ ی استفاده کرده است.
رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که با پایان جنگ در اوکراین، اعضای ناتو می‌توانند درباره عضویت این کشور تصمیم‌گیری کنند.
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه گفت: آمریکا با استفاده از ابزارهای قدرتمند رسانه‌ای به راحتی ظالم را مظلوم و مظلوم را ظالم جلوه می‌دهد.
وزیر خزانه‌داری آمریکا تضعیف نقش دلار در تبادلات بین‌المللی را انکار کرد.
به نظر می‌رسد که اروپا و آمریکا تمایلی نداشته باشند توافقی با کشوری امضا کنند که حتی به‌طور غیرمستقیم از روسیه حمایت می‌کند؛ بنابراین تا به اینجای کار اینطور به نظر می‌رسد که همکاری‌های نزدیک دفاعی میان ایران و روسیه به یکی از موانع احیای برجام تبدیل شده است.
خبرنگار اسپانیایی از احتمال جدال مسی با رونالدو در آمریکا خبر داد.
نمایندگان روسیه و چین اعلام کردند: آمریکا به جای در پیش گرفتن اقدامات عملی تنش‌زا در شبه جزیره کره، به افزایش فعالیت‌های نظامی در این منطقه روی آورده است.
رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند بر اثر سقوط یک هواپیما در شهر نیویورک یک نفر کشته و ۲ نفر دیگر نیز زخمی شدند.
آنتونی بلینکن وزیر خارجه ایالات متحده در حالی از باز بودن در‌های دیپلماسی به روی ایران صحبت می‌کند که جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا معتقد است که پیش رفتن با برجام ممکن نیست.
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین در پیامی توئیتری نوشت که میزان پایبندی ایالات متحده آمریکا و تروئیکای اروپا به احیای برجام یک علامت سوال بزرگ است.
در سال ۲۰۲۲ و در سایه تصمیم اروپا برای کاهش واردات نفت از روسیه، پالایشگاه‌های اروپایی با واردات بیش‌تر از نروژ، آمریکا، گویان و آذربایجان کمبود نفت روسیه را جبران کرده‌اند.
وزارت امور خارجه چین اعلام کرد که آمریکا به جای انتقاد از سایر کشورها توجه خود را به مشکلات حقوق بشر در داخل این کشور معطوف کند.
یک امضا به مجوز جای یک گل به آمریکا
کریستین پولیشیچ گلزن تیم آمریکا در نیمه اول در ابتدای نیمه دوم جای خود را به آرونسون داد.
تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی فوتبال آمریکا رفت تا تکلیف صعود به مرحله حذفی این مسابقات یا کنار رفتن از دور رقابتها را مشخص کند.
لیست نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در جام جهانی آمریکا اعلام شد.
قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت سالروز ۱۳ آبان ماه روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، گفت: جهان بدون آمریکا جای زیباتری است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه مردم از جمله منتقدین و معترضین عاشق هر وجب از خاک ایران هستند و به تحریم طلبان، جنگ افروزان و تروریست‌ها باج نخواهند داد.
در پی تشدید تنش ها در روابط میان ریاض- واشنگتن، سناتور کریس مورفی درخواست کرد: سامانه‌های پدافند هوایی آمریکا به جای عربستان به اوکراین ارسال شوند.
اردوغان با بیان اینکه اگر آمریکا به وعده خود برای فروش جنگنده اف ۱۶ به ترکیه عمل نکند، کشورش آن را از جای دیگری تأمین می کند، گفت: مبارزه غربی ها با داعش تا کنون فقط در حد حرف بوده است.
پس از افزایش تنش ها میان دولت های آمریکا و چین و قرنطینه مربوط به کووید۱۹ در سراسر این کشور آسیایی به نظر می رسد اپل تصمیم گرفته تولید آیفون۱۴ را در هند آغاز کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ